Videomarketing in unieke blended learning les-jas

Videomarketing in unieke blended learning les-jas

In de vorige columns over Videomarketing en Videokwartaal sprak ik al over de noodzaak van een cursus die speciaal geschikt is voor webshops en de wijze waarop ze Videomarketing (moeten) bedrijven. In het Videokwartaal ligt de nadruk dus voor een groot deel op het leren maken van videoproducties. En daarvoor…

Lees verder

Videokwartaal in wording

Videokwartaal in wording

Nog 2 weken en dan begint het Videokwartaal. Naar aanleiding van mijn vorige column kreeg ik al meteen enkele zeer terechte vragen opgestuurd. Waarom videoKWARTAAL en waarom juist NU met dat Videokwartaal beginnen. Welnu, daar is een aantal zeer goede redenen voor… Learning-by-doing Allereerst is het goed om te beseffen…

Lees verder

Videomarketing in het Videokwartaal

Videomarketing in het Videokwartaal

YouTube vs TV Heerlijk om de column te beginnen met zo’n dooddoener als deze: “Video’s op internet sterk in opkomst”. Wist u dat jongeren tussen 13 en 24 meer video’s op YouTube dan TV kijken? Ter vergelijking, ze kijken 11,6 uur per week naar YouTube versus 9,8 uur TV. En…

Lees verder

Adwords is luie marketing

Adwords is luie marketing

Google is in Nederland de onbetwiste marktleider als zoekmachine. Dat is plezierig voor webshops want dan hoef je niet al te veel na te denken waar je moet adverteren. Als je adverteert met AdWords bereik je 90% van je doelgroep. En daar gaat hem om bij marketing. Toch? Of toch…

Lees verder

5 maal lering trekken uit V&D-debacle

5 maal lering trekken uit V&D-debacle

Alle experts buitelen over elkaar heen om het debacle van V&D te bespreken. En ja, achteraf is het makkelijk de koe in z’n kont te kijken. Dus laat al die commentaren maar en laten we leren van de fouten van V&D. Daar hebben we meer aan dan al die beschouwingen…

Lees verder
Page: 1 of 7
1234567