Videomarketing geeft 40% meer conversie!

Videomarketing geeft 40% meer conversie!

Conversie Dè grote vraag voor webshops is de mate van conversie. Als ik die campagne eruit doe dan krijg ik 1,42% conversie uit mijn e-mailmarketing en als we een aanbieding doe krijg je 1,66% conversie. Op een mailing van 15.000 en een gemiddelde ordergrootte van € 28 is het verschil…

Lees verder

Videomarketing in unieke blended learning les-jas

Videomarketing in unieke blended learning les-jas

In de vorige columns over Videomarketing en Videokwartaal sprak ik al over de noodzaak van een cursus die speciaal geschikt is voor webshops en de wijze waarop ze Videomarketing (moeten) bedrijven. In het Videokwartaal ligt de nadruk dus voor een groot deel op het leren maken van videoproducties. En daarvoor…

Lees verder

Videokwartaal in wording

Videokwartaal in wording

Nog 2 weken en dan begint het Videokwartaal. Naar aanleiding van mijn vorige column kreeg ik al meteen enkele zeer terechte vragen opgestuurd. Waarom videoKWARTAAL en waarom juist NU met dat Videokwartaal beginnen. Welnu, daar is een aantal zeer goede redenen voor… Learning-by-doing Allereerst is het goed om te beseffen…

Lees verder

Videomarketing in het Videokwartaal

Videomarketing in het Videokwartaal

YouTube vs TV Heerlijk om de column te beginnen met zo’n dooddoener als deze: “Video’s op internet sterk in opkomst”. Wist u dat jongeren tussen 13 en 24 meer video’s op YouTube dan TV kijken? Ter vergelijking, ze kijken 11,6 uur per week naar YouTube versus 9,8 uur TV. En…

Lees verder

Key Performance Indicator – fabels

Key Performance Indicator – fabels

Als columnist schrijf je niet alleen, je leest ook graag columns en artikelen van collega’s. Het vakgebied eCommerce geeft een fantastische hoeveelheid leesmateriaal van halve goeroe’s, betweterpredikers en zelfbenoemde specialisten die het voor elkaar krijgen om bijna alle planken geheel of gedeeltelijk mis te slaan. Bewust, nota bene! En voor deze…

Lees verder
Page: 1 of 10
12345