Videomarketing in unieke blended learning les-jas

Videomarketing in unieke blended learning les-jas

In de vorige columns over Videomarketing en Videokwartaal sprak ik al over de noodzaak van een cursus die speciaal geschikt is voor webshops en de wijze waarop ze Videomarketing (moeten) bedrijven. In het Videokwartaal ligt de nadruk dus voor een groot deel op het leren maken van videoproducties. En daarvoor…

Lees verder

Videokwartaal in wording

Videokwartaal in wording

Nog 2 weken en dan begint het Videokwartaal. Naar aanleiding van mijn vorige column kreeg ik al meteen enkele zeer terechte vragen opgestuurd. Waarom videoKWARTAAL en waarom juist NU met dat Videokwartaal beginnen. Welnu, daar is een aantal zeer goede redenen voor… Learning-by-doing Allereerst is het goed om te beseffen…

Lees verder

Videomarketing in het Videokwartaal

Videomarketing in het Videokwartaal

YouTube vs TV Heerlijk om de column te beginnen met zo’n dooddoener als deze: “Video’s op internet sterk in opkomst”. Wist u dat jongeren tussen 13 en 24 meer video’s op YouTube dan TV kijken? Ter vergelijking, ze kijken 11,6 uur per week naar YouTube versus 9,8 uur TV. En…

Lees verder

5 maal lering trekken uit V&D-debacle

5 maal lering trekken uit V&D-debacle

Alle experts buitelen over elkaar heen om het debacle van V&D te bespreken. En ja, achteraf is het makkelijk de koe in z’n kont te kijken. Dus laat al die commentaren maar en laten we leren van de fouten van V&D. Daar hebben we meer aan dan al die beschouwingen…

Lees verder

Marketing in optima forma

Marketing in optima forma

Mijn volgers en lezers kennen mijn opbouwende kritiek over marketing en webshops, met soms een sausje van sarcasme of een voorbeeld uit de praktijk. En door de jaren heen zijn er maar weinig momenten die me een WAUW-gevoel geven. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaag gebeurde…

Lees verder
Page: 1 of 5
12345