Marketing in optima forma

Marketing in optima forma

Mijn volgers en lezers kennen mijn opbouwende kritiek over marketing en webshops, met soms een sausje van sarcasme of een voorbeeld uit de praktijk. En door de jaren heen zijn er maar weinig momenten die me een WAUW-gevoel geven. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaag gebeurde…

Lees verder

Investeren in opleiding

Investeren in opleiding

Eens in de maand hebben we met een paar ondernemers intervisie. Daarbij komt één van de deelnemers met een onderwerp of vraag om dit te spiegelen met de andere ondernemers. Dit keer kwam Lisanne met het onderwerp ‘Search Engine Advertisement’ en Google Adwords. U weet wel, de advertenties in Google…

Lees verder

Inspiratie en transpiratie

Inspiratie en transpiratie

Toen we in 2012 begonnen met de cursusserie van Webshop-Pro was het vooral de inspiratie die ons dreef. Maar nu, 3 jaar later, weet ik dat het toch vooral de transpiratie is die het succes oplevert. Op dit moment bestaat het succes uit het feit dat de cursussen klaar zijn,…

Lees verder

Trainen en doelen stellen

Trainen en doelen stellen

In mijn vorige columns heb ik verteld van Astrid, mijn Olympische vriendin. Zij bracht me op het idee voor deze serie columns over de vergelijking tussen Topsport en Webshops. Van haar heb ik geleerd dat succes alleen mogelijk is als je jezelf doelen stelt en daarvoor keihard gaat trainen. Dat…

Lees verder

Ketens en kettingen

Ketens en kettingen

Moeilijke tijden voor WE Fashion, Miss Etam vraagt surseance aan, de ketens van MacIntosh draaien allemaal verlies en V&D krijgt zijn zaakjes niet op orde. En allemaal met hetzelfde ‘excuus’; De retailwereld is in enkele jaren tijd (te) snel veranderd en men kan het tempo van die verandering niet bijbenen….

Lees verder
Page: 2 of 4
1234